tisdag 21 april 2009

Jobb

Igår jobbade lilla Lava med mig eftersom det var Måndag. Arbetsdagen bjöd på lek och go´s, men även en promenad runt stan och allt vad det innebär. Andra hundar, lastbilar, sopbilen, övergångsställ med mycket trafik+ en massa andra intryck som var nya.
Hon var helt slut efter sin arbetsdag.

Idag jobbade Maia med mig och fick sig en promenad efter strandpromenaden där hon kan springa fritt.
Hon fick även träna sig på att sitta i bilen 45 min "ENSAM" eftersom hon tydligt visar sitt missnöje så fort jag lämnar henne. Men det var inte speciellt synd om henne....hon hade nämligen sällskap av en god grisknorr.

I morgon bär det av på hund café igen med ring träning!

3 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Hörde att Helena skulle komma till er i helgen, då kanske du kunde skicka smycket med henne? Eller kommer du på träffen 3 Maj?

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag har betalat Camilla nu för smycket.
    Hoppas ni får en mysig helg!

    SvaraRadera
  3. Hej..
    Svårt att förklara så här, men jag gjorde den dels i photoshop och illustrator

    SvaraRadera