söndag 14 juni 2009

Resultat och kritik

Lördag Maia: Utmärkt typ
Utm könsprägel, god storlek, bra stomme, härlig attityd, nyfiket uttr, lite trubbig i nos, utm liten bröstkorg, välansatt svans, mkt god päls & krage.
Rör sig mycket bra.
ÖKL 1 BTKL 1 CK CERT CACIB BIR!!!!!!!

Lördag Tilda: Utmärkt typ
14 månaders tik, Feminin bra stomme, härligt uttityd, bröstkorg under utv, tilltalande huvud, välburen svans, fina rörelser, fin päls.
Juniorklass 1 CK BTKL 5


Söndag Maia: Utmärkt typ
Vackert huvud, fint uttryck, välutväcklad kropp, bra proportioner, utmärkt päls, rör sig väl,
trevlig helhet.
ÖKL 1 CK BTKL 3

Söndag Tilda: Utmärkt typ
Vackert huvud, fint uttryck, välutväcklad kropp, bra proportioner, utmärkt päls, rör sig väl, trevlig helhet.
JUNIOR KL 1 CK BTKL 1 CERT BIR!!!!!!

DOMARE LÖRDAG ANITA WHITMARSH
DOMARE SÖNDAG CARL-GUNNAR STAFBERG

Vilken super helg.....jag är så glad och stolt. Tänk Maia bäst i rasen lördag och lill Tilda endast 14 månader gammal BIR på söndag helt otroligt.

ETT EXTRA STORT TACK TILL LINDA ALGOTSON SOM STÄLLDE UPP OCH HJÄLPTE MIG MED HANDLING I KONKURANSEN BÅDE LÖRDAG OCH SÖNDAG!

8 kommentarer:

  1. Stort Grattis än en gång=)
    Tack för trevligt sällskap i tältet!
    Sköt om er kram!

    SvaraRadera
  2. Wow det var inte dåligt det. Kommer ev förbi imorgon om du är hemma. Kram

    SvaraRadera
  3. GRATTIS till alla fina resultat på era sötisar!

    Mys o må .....på Frevis ?

    SvaraRadera
  4. Vad kul, du kommer få dras med mig hela sommaren ;) Hör av mig imorgon, har inte nå speciellt för mig på kvällen. Kram

    SvaraRadera
  5. Jättegrattis:) Roligt att det går så bra för er. Hoppas vi syns i Piteå i Juli, då ska jag ställa Mimmi:) Ha en trevlig midsommar!
    / Emilia och Mimmi, Luleå

    SvaraRadera
  6. Grattis till det fina resultatet=)

    SvaraRadera
  7. GRATTIS GRATTIS , Ååååh vad roligt, det är ni värda med dina fina hundar, lika sööta som mina sheltiesar hahaha.
    Grattis än en gång..... och ha en bra midsommar!
    Kram från Mervi från Risögrund

    SvaraRadera
  8. Tusen tack för alla fina ord.
    Ha en skön sommar med era 4 bentingar.
    Kram Anette

    SvaraRadera