onsdag 23 september 2009


MAIA LÖPER.
KOMMER ATT PARAS!!!

7 kommentarer:

  1. Hejsan
    Jag skulle vara intresserad av en valp efter Maia. Jag har länge vela ha en liten pomeranian (gärna en tik).Jag bor på seskarö med min sambo och våra 3 barn (och 2 gråhundar).
    Nu vet jag inte om valparna redan är tingade, om de inte är de så är jag som sagt mkt intresserad:)
    Du kan ju maila mig så kan vi pratas vid mera
    Mvh/
    veronica.henriksson@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Nää, jag blir så jäkla avunds!
    Jag vill också para NUUUU!
    Men lille Digori hälsar iaf. på hela helgen, så det är ju som ett plåster på såren. Han är en härlig kille, och det blir en helt annan fart på mina "tanter" när han kommer.

    SvaraRadera
  3. Åhhh va spännande :)
    Kram från oss!!

    SvaraRadera
  4. Hej =)
    Vad roligt att Maia löper och ska paras.
    Det blir en lång resa ner till skåne.
    Fönen är köpt på hundekompaniet i Norge.
    Ca 2000kr med tull kostade den, så det var ett bra pris.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej Therese och tack för infon.
    Flygplanet tar mig snabbt ner till skåne :)

    SvaraRadera
  6. Ha så trevligt i Skåne och hoppas resan ger önskat resultat ;)
    Diva fäller... så jag tackar för att snygga Maia är borta som konkurrent ;P

    Kram
    Maggan
    www.jackdows.se

    SvaraRadera
  7. Tack för det Maggan.
    Hon får vara snygg i Skåne istället.
    Nybadad och trimmad.
    Lycka till med dina vovvar
    Kram

    SvaraRadera