onsdag 6 oktober 2010

En tripp till Pite under helgen som var !

Varit till Lina på en liten semester tripp, helt ensam inte ens en hund med mig.
Shopping på lördag, fika på Krokodil, en tripp och se på Helenas valpar.
Och så den stora attraction se på Linas nya valp som hon hämtat i Skåne hos Kate på Piccolo pom´s kennel.
En riktigt fin gosse vi fått upp hit till norr. Söndagen tog vi en tripp till skogen och fotade lite hundbilder.
Hann även med en tripp till Millan och titta på hennes hundar och där råkade jag ju köpa en hundväska TILL........tror jag behöver den :)




3 kommentarer:

  1. Vad skönt med lite semester. Jättefin valp Lina köpt. Så läcker färg på honom. Hoppas på många fina valpar hos dig framåt vintern. Ska bli spännande och se vad det blir mellan Thilda och Rueben.

    Ha dé gott / Mita och hundarna

    SvaraRadera
  2. När kommer du hit och fotar? Allvarligt talat jag vill åxå ha en bra kamera, jag fotar ju ofta flera gånger varje dag. Man kanske kan få en av tomten? =D
    Hoppas ALLA kommer på pomträffen i november.

    SvaraRadera
  3. Alltid lika trevligt att träffas:) Snart är det ja som kommer till dig, även kanske en ikea sväng! Hugo och Milo har de så super kul ihop... buspojkar! Hörs å syns snart igen. Kraam Lina å gossarna

    SvaraRadera