onsdag 28 december 2011

Nu är det snart dax.....

Valparna är nu 7 & 8 veckor och det börjar dra ihop sig för att flytta till sina nya mattar och hussar.
Jag vet att dom längtar:) Dom kommer alla att stanna nära, Theo & Totte kommer att bo i Kalix
Tindra i Råneå samägd med mig och lilla Molly kommer att bo i Haparanda.
Jag är så glad att de blir kvar här i närheten så jag får möjlighet att följa deras utveckling och liv.
Lina har varit här i dag och tittat på valparna och jag fick chansen att träffa Wille " strömtassen Always will Be Cute och så lilla Luva :)
Är helt övertygad om att även dessa små valpar kommer att få det bäst! Har helt fantastiska valpköpare till mina strömtassar tidigare oxå.
Tack för att ni tar så väl hand om de små Strömtassarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar