tisdag 17 januari 2012

Nu har alla valparna....

Flyttat till sina nya famljer. Allihopa har de kommit till toppen hem och jag hoppas de kommer att bli lyckliga med sin nya lilla familjemedlem. Jag blir alltid så tom och nedstämd när de åkt men efter några dagar när jag fått bilder och hört att allt går bra så slapnar jag av mer och mer. Lycklig lottad som jag är så bor alla inom en halvtimmes bilfärd.

En av de små stannar ju dock kvar på kenneln så nu ska jag njuta av henne lite extra när de andra åkt.
Det är lilla Melly efter Woolly Wonder´s Touch Me If you Can & Strömtassen Dark Destiney som stannar.
Hon är en liten B/T tjej så det känns lite kul. Sky (Woolly Wonder´s Touch Me If You Can)
har hitills lämnat 3 B/T 1 cream/Sobel 1 svart & 3 mörkt röd/sobel valpar.

Melly (Strömtassen Med Melly) är den enda som inte blivit badad och tillfixad för en liten fotografering men det kommer snart!

I dag har jag börjat bada och trimma de vuxna hundarna, dom har fått stå till baka lite nu under valptiden men nu ska de bli fina och ompysslad riktigt var och en.
Iza var först ut i dag så nu luktar hon gott och är snygg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar