måndag 27 februari 2012

Utställningen i Tornå

I lördags åkte vi iväg till Finland för att titta på Finska lapphundar.
46 stycken anmälda.
När vi kom dit så trodde vi att mannen som pratade finska med oss
ville ha betalt för parkeringen men 10 euro verkade lite saftigt tyckte jag men Mats
sa det är bara att betala. Så sagt och gjort jag betalade, om än mycket onöjd.
Det visade sig i alla fall att det var inträde vi betalade.
Tyvärr fick jag gräma mig resten av dagen för att jag hade inga mera
euro till att köpa ett program så jag kunde se vad det var för hundar.
Försökte prata med några som hade Finsk lapphund
men de kunde inte Svenska och dom är baske mig så dåliga på Engelska
oxå så jag gav till slut upp.
Det här är i alla fall tiken jag tyckte bäst om.
Hon ser ut som våran polly fast i större format.
Fin och så otroligt myig hund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar