tisdag 20 november 2012

Saknar min älskade Maia så .......






            Det finns inte ord för hur mycket jag saknar min Maia i bland, älskde henne så.
            Om Polly får en liten tik valp ska hon döpas efter sin mormor till Maia! 
            Maia var Svensk utställnings champion men utställningsringen var inget hon prioriterad.
            Hon älskade livet med familjen i skogen, på jobbet, i soffan och sängen.
            Hon älskade att åka ut med bussen hon var alltid först färdig :) 
            Hon var även en super mamma som valpade själv och styrde alla valpar med järn tass:)
            Men säg det om varar för evigt.......
           Önskar jag fick dig tillbaka men får se framåt mot dina barnbarn istället och vara tacksam     för de fina barn du gett oss älskade Maia !

3 kommentarer:

  1. Fina Maia <3 Så sorgligt =(
    Får man fråga vad som hände?
    Så sorgligt när ens älskade lämnar för tidigt <3
    Jag glömmer aldrig när vi såg henne på specialen som valp, en riktigt drömpom =)

    SvaraRadera
  2. Finaste Maia <3 Kan knappt se på korten..
    Finns nog ingen pom som satt ett sånt avtryck i mitt hjärta!
    Finns ingen mer som Maia..
    Kram

    SvaraRadera