onsdag 14 januari 2009

Efter en del påtryckningar från min syster så försöker jag mig på en ny blogg. Men som ni vet så är det gamla invanda ganska tryckt, men jag ger det ett försök.
Den gamla bloggen har jag bloggat på sedan december 06 så det har blivit ett tag.
Hoppas att alla följer med och läser den nya istället.
Och snälla ni som länkat till mig, länka hit istället.
Och visst lämnar ni en komentar om vad ni tycker....
Den gamla bloggen kommer givetvis att ligga kvar och Strömtassens hemsida ligger på
sin vanliga plats
www.stromtassen.se

2 kommentarer:

  1. Snyggt att det nu är i ramen! Sidan ser jätte fin ut, du har oxå lyckats ;) Fått bort den "gammla" än?

    SvaraRadera
  2. Äntligen! Så mordern du är, Och vilka sötskruttar på bilderna :) Men, vad har hänt med headern nu? Nu är den ju utanför ramen igen. Iallafall hos mig =/

    SvaraRadera