söndag 15 februari 2009

Data haveri

Ojoj.... i går hände det som inte får hända. Datorn crashade totalt, och inte är jag den mest duktiga på att ta back upp. Vilket betyder att massor försvann. Datorn går inte ens att få igång:(
Min hemsida är borta,bilderna lika så, jag har inga mail adresser. Valpköpare och de som önskar att köpa valp alla uppgifter är borta....Ja vad ska man säga!
Men snälla ni som ser det här skicka er mail adress till mig på
stromback.anette@telia.com

I dag har jag varit och köpt mig en ny laptop. Så dator har jag men inget i den!!!

4 kommentarer:

  1. EXTERN HÅRDDISK!
    Kram Bia

    SvaraRadera
  2. Hej vännen
    Om du har någon/känner någon som är duktig på datorer så be de pröva flytta över den hårddisken som sitter i din dator och kör den i en annan dator..så kan det gå att rädda bilder m.m. Har fungerat med min när den havererat.
    Kram Ingela.

    SvaraRadera
  3. Oj, det vill man ju INTE vara med om! Jag har extern hårddisk till min laptop, nog för att den oxå kan gå sönder, men då försvinner inte allt iaf! Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Oj, vad tråkigt! Hoppas att du snart är på datafötter igen!
    Varsågod för tipsen, hoppas att du hittar något fint till lillan! :)

    SvaraRadera