måndag 16 mars 2009

Dåligt med uppdateringar här på Strömtassens blogg....men livet rullar på.
Lava har hunnit bli 15 veckor och väger 1045 gr idag .
Tilda hon blir 1 år och Lova 8 år i mars.
Hunduppfödar utb rullar på vi är nu klara med valpning och parning. Nästa vecka börjar vi med valpens beteende.
Till helgen är det pomeranian träff i Piteå så då åker jag och vovvarna dit.
Kul att ses och få titta på lite pommar som man inte sett.
Sen blir det inoff utställning i Kalix både i mars och april.
Jag och Maia ska gå Handler kursen som Mats Lyngmark håller i.(få platser kvar om någon tänker anm sig)
Hoppas även att jag får med mig någon kompis på Pomspecialen i Maj.
Maia har nu åter fått börja följa med mig till jobbet efter sin "valp" ledighet:)
och det uppskattar hon, har tyckt att livet varit lite orättvist.....men nu ska det bli ändring!
Hundbad i går av Maia och Tilda så nu står Lava och gryn på tur och det börjar dra ihop sig även för Lova.
1 April kommer det att vara invigning av Kalix lokala kennel klubb, så håll utkik efter vad som händer.

1 kommentar:

  1. Kul att ni kommer på träffen!
    Jag har varit sugen att gå kursen med Mats...

    SvaraRadera