lördag 28 mars 2009

Innoff

Här händer inte mycket för tillfället. Idag har jag varit på innoff i Kalix ishall, SSRK var arrangörer. Allt var bra ordnat men bedömningen tog nog så länge, många blev less och åkte innan finalerna, vilket var synd. Det var många hundar anmälda över 160 st.
Jag ställde ingen hund, hade bara med mig Lava på miljö träning. Det gick jätte bra, hon var bara lite orolig i början. Tränade henne att gå och stå fint inför KLKK`S inoff 26 April och det fixade hon galant.
Iordning ställning pågår förfullt i KLKK`S klubblokal inför invigningen onsdag 1 April 17.00
Så ni som har vägarna förbi kom in på en fika och snacka lite hund.

3 kommentarer:

  1. Tusen Tack Anette för att du klippte till bax lite ;) Hoppas allt är bra, Kram Emma

    SvaraRadera
  2. Det var så lite Emma:)
    Allt bara bra. I morgon inviger vi kalix lokala kennelklubb

    SvaraRadera
  3. Heej!! det var kul på hundutställningen och jag kom ju 3:a jag är ganska stålt över mig själv men jag blev så sugen att köpa en hund men det går ju inte men synd,stnd:)
    Kram Wilma i puling.

    SvaraRadera