söndag 10 maj 2009

Det här gillar jag.....

Dom som har känt mig länge vet att jag hade pippi på barnvagnar när barna var små.
Jag vet inte hur många barnvagnar jag har hunnit ha till mina 3 barn....men å vad kul det varit med alla olika modeller och fäger.
Men nu när barnen är stora har det slagit sig på hundväskor och burar av olika slag.....ja koppel och bäddor oxå. Törs inte räkna hur många jag har......många blir det:))
De här är mina senaste fynd....den i bilen köpte jag i Happis på djurmagazinet för ca 2 veckor sedan. Den med pommen var jag bara tvungen att ropa in på Tradera för att den var billig och den rosa karamellen har jag klickat hem i dag, hoppas den är lika fin i verkligheten som på bild.









2 kommentarer:

  1. Ojoj! Den var mkt tjusig! Avens blir jag minsan

    SvaraRadera
  2. Eftersom jag inte har någon vovve.......Skulle jag kunna tänka mig att gå ut och gå med BARA väskan, som är som en karamell
    Kram/Bia

    SvaraRadera