söndag 17 maj 2009

Så här ser det ut hos oss just nu...


7 kommentarer:

  1. Pusshundar, ser ut ungefär samma lika på torggatan :)

    SvaraRadera
  2. Mysbilder=) Ja Karl-Erik var rätt hård och ja han mätte alla pommar i Larv med. Grattis till fina resultat=)

    SvaraRadera
  3. Ja lata är de allt och oj vad dom gillar att mysa på kvällen. Men glada brudar som får promenera och vara i skogen på dagen eller springa ute i hagen.

    SvaraRadera
  4. Det ser nästan ut som om hon ligger på spikmattan! Men lika glad för det! =)

    SvaraRadera
  5. Vill höra allt om hur det har gått i västerås. Kram

    SvaraRadera
  6. Har bestämt mig! Priset kan bli högt men jag ska köpa en oavsett vad Nils tycker. Ska han få hindra mig, jag hindrar inte honom från att spela bandy. Nils är hundmänniska, han älskar deras finnspets, tror och hoppas han kommer älska min lilla pom. Så du har sett ut en hane till henne, åh vad spännanden :) Jag lånar gärna en hund nån dag, det kan vara bra att känna på dom. Många kramar

    SvaraRadera